|
زین آتش نهفته که درسینه من است & خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت
|
دوباره وقت اخبار رسیده است
و اخبار، چنین است
یک نفر در آمریکا بیکار شده
و قلب آقا از این داغ بیمار شده
وای مردم ،سوریه جنگ شده
بشتابید ، که نه وقت درنگ شده
دارید خبر ، که فلسطین درد می کشد
یا مصر، ز سلطه شیطان چه می کشد؟؟
و باز خبر ست که گوش می دهیم
خبری از درد ایران نیست
اصلا مهم نیست ایران جه می شود
اصلا مهم نیست مردم چه می شوند
اصلا مهم نیست که ایران زلزله شده
اصلا مهم نیست که مدرسه آتش گرفت
وقتی که آتش بر افروخته شد
آن دم که صورتی سوخته شد
آن دم که آه مادر بلند شد
اینها مهم نیست ، به درک، فلسطین چه می شود ؟
لبنان و مصر و یمن ها چه می شود ؟
رسوایی ملک فهد ها چه می شود؟
این هست اخبار ما
خبری نیست ایران
فقط اشاره کوچکی می کنند
بر حسب وظبفه ،دمی کمک می کنند
آن وقت به مردم خبر می دهند
خوب است همه چیز، و هیچ مشکل نیست
هیچ کشوری مثال ما ،عادل نیست
مردم نگاه کنیید، کمک می کنیم...
وقتی که زلزله آمد، خانه را خراب کرد
کانون گرم خانواده را ، سراب کرد
دیگر فقط قاب عکس پدر مانده
دیگر ز برادر فقط ، یاد مانده
مادر، نمی توانی دخترت را نوازش کنی؟؟
اخر بگو به کدام دل ، صورتش ، نگاه میکنی؟؟
آن صورتی که مثل ماه بود
مادر نه ، نمی توانی دخترت را نگاه کنی
آتش ، تو که خانه را گرم می کردی
کاش آنروز،کمی شرم میکردی
به قلب پاکشان رحم می کردی
"مجتبی میرزائی"
این اخبار چند روز اخیریم حسابی حالم رو گرفته
نمیدونم چی بگم
هر چی هم که بگیم همدردی می کنیم به خدا نمیتونیم گوشه ای از دردی که دارند رو احساس کنیم
ولی آه مظلوم هیچ وقت بی پاسخ نمی مونه
ایشالله اون روز رو ببینیم
""انا من المجرمین المنتقمون""
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------