|
زین آتش نهفته که درسینه من است & خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت
|
🙏 التماس دعا 🙏
پنجشنبه هست
شاخه گلی بفرستيم برای تموم آنهايی كه در بين ما نيستند
ولی دعاهاشون هنوز كارگشاست،
يادشون هميشه با ماست
و جاشون بين ما خاليه،
دلمون خيلی وقتها هواشونو می كنه,
امادیدارشون میفته به قیامت
شاخه گلی به زيبايی يك فاتحه...
روحشون شاد ویاد شون گرامی 😔
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------