زین آتش نهفته که درسینه من است      &  خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت
دلم گرفته از این روزها تنگ است 

میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است 


چقدر این روزها خوب نیست ...

 

چه امیدی ؟ چه ایمانی ؟

کرک جان ! خوب می خوانی

من این آواز پاکت را دراین غمگین خراب آباد

چو بوی بال های سوخته ات پرواز خواهم داد

گرت دستی دهد با خویش در دنجی فراهم باش

بخوان آواز تلخت را ،

 

 

+ تــاریـخ شنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۵ ساعـت 3:44 به قـلـم امید(مجتبی) |

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------